Tuesday, October 11, 2016

Opsie magie handel akademie

Binary Options Trading: Forex opsies, Stock opsies, indeks opsies Commodity opsies - optionsClick OptionsClickamptrade is 'n finansiële binêre opsies verhandelingsplatform bied binêre opsies instrumente op 'n verskeidenheid van onderliggende bates. Dit sluit in indekse bv FTSE-100, NASDAQ, Forex pare bv EUR / USD, kommoditeite bv Silwer, Goud voorraad opsies bv Vodafone, Lloyds. OptionsClickamptrade is die eerste maatskappy om intraday 8220One Touch8221 en 8220Range8221 binêre opsies bied bykomend tot die tradisionele 8220High / Low8221 opsies. OptionsClickamptrade kan ook maksimum likiditeit aan die handelaar deur die verskaffing van die moontlikheid om posisies voor die verstryking sluit. OptionsClickamptrade bied 'n uitbetaling van tot 85 as 'n opsie verval 8220in die money8221 en tot 15 terugkeer as die opsie verval 8220out van die money8221. Om handel te hou met OptionsClick Stem asseblief Ek aanvaar al LTLs (Leadtrade) beleid en terme en conditionsOur X-straal insae toerusting en hoogs opgeleide tegnici is die beste in die bedryf, kan akkuraat te spoor ontbreek komponente, defekte of kontaminante soos glas, klip of metaal in beide verpak en nie-verpak produkte, insluitende kos, medisyne, electricals en speelgoed. AI is die grootste en mees gevestigde X-straal inspeksie en produk herstel diensverskaffer in Europa met 'n indrukwekkende kliëntebasis in die voedsel-, farmaseutiese en persoonlike sorg bedrywe ISO geakkrediteer is om jou te help om aan die veiligheidstandaarde van HACCP, TACCP, GFSI amp GMP. Groter kaart gevorderde insae Dienste View Spesialiste in die produk herroep voorkoming, x-straal-ondersoek en kontaminant opsporing vir 'n wye verskeidenheid van nywerhede insluitende kos, medisyne en speelgoed. 43 Booth Drive Park Farm Industrial Estate Wellingborough Northamptonshire NN8 6GR 44 (0) 1933 674030 44 (0) 1933 674858 salesaisxray. co. uk AIS Nuusbrief Teken in om te ontvang nuus amp updates direk na jou posbus. Maak kontak met usonlinetradingacademy (Mike Mc Mahon) Review Besoek webwerf Ek gepos word 'n oorsig hier 'n paar jaar gelede met betrekking tot die OTA, en dit amuseer my vandag nog om te sien dat hulle niks gedoen het oor die vaststelling van die kwessies van al die negatiewe resensies wat al konsentreer op dieselfde fundamentele kwessie - vandaar, 'n sales pitch. Ek het myself geleer hoe om handel te dryf, en nou drie jaar later handel voltyds vir myself uit die huis. 2011/11/09 1Star Geen twyfel hierdie kommentaar sal verwyder kry soos ander mense kommentaar in die verlede. Online Trading Akademie is in die eenvoudigste terme 'n verkope maatskappy wat jy gedwing kan word om 'n betaling deur die gebruik van hul beste onderhandeling vaardighede (wat eerder swak is), en gewoond laat gaan totdat hulle moed opgee nie. Ek is genooi om wat hulle noem 'n krag handel werkswinkel, hierdie is bedoel om 'n gratis roete dag wees om jou te wys hul onderrigstyl, en om aan te toon hoe goed hulle is. Ons is uitgenooi om 'n verhuur kantoor in Canary Wharf (London), en dit was 'n sales pitch. Hulle het fropping die prys sê dat dit 'n eendag spesiale aanbod, en wanneer ons sê nee, het gesê hulle as ons slim handelaars wat hulle sou maar die kursus as sy 'n slim belegging. Hulle wou naby aan 3500. Toe ons nog sê nee, om verskeie redes, het hulle die verlaging van die prys en dan het die opsie van finansies. Op hierdie stadium is hulle het desperaat en geskei ons van die groep in individuele kamers, dit is wanneer die harde verkoop het. Dit was verder as 'n grap, op 'n punt verwag ek dat ons op TV as 'n tipe Rouge handelaars program. Aanlyn handel Akademie gaan voort om te sê hulle het kantore regoor die wêreld, in alle lande, so hoekom nie die vergadering in een van hul kantore het, maak dit sin, in plaas hulle huur 'n boonste verdieping spoggerige Londen gebou. Asof dit wasnt voor die hand liggend. Toe ek hom vra vrae oor sekere handel kriteria, kan hulle nie antwoord nie, en versuim het om 'n basiese begrip van die saak terminologie te toon. Die persoon wat ek was in gesprek met gebreke gebly het om die verskil tussen 'n Pip en 'n punt, 'n ongelooflike kyk. 'N Term wat meer as een keer gebruik is, is dat ons moes opgevoed, en as ons reeds handel, waarom kan nie neem ons ons geld uit ons handel rekening om die kursus aan te koop. Ive is die handel vir drie jaar en het 'n hoë verwagtinge vir die Online Trading Akademie. Hulle is 'n mors van tyd. Die aanbieding was half ordentlike, opgevolg met die tipiese stories van hoe mense nou leef hul lewe ná die voltooiing van die kursus. Soos wakker word in die oggend en die plasing van 'n bedryf, en dan spandeer die res van die dag saam met hul familie en kinders, asof dis nie 'n cliche. Om belediging vir myself voeg, het hulle dan op om te bespreek wat die verhandelingsplatform Ek is met behulp van was nie geskik vir my eie behoeftes. Hulle het werklik geen idee wanneer dit kom by handel, en hul werk is om te probeer en te verkoop deur die loop sodat hulle hul eie kommissie kry. Bly weg tensy jy wil 'n pretdag het met baie van die amusements. Our mens gaan Undercover en vertel almal Hy dae spandeer sit deur middel van gratis seminare om 'n super handelaar geword. Les nommer een: itll kos. Deur Thomas M. Anderson. Bydraende redakteur 28 Februarie 2010 Erken dit: Youve is in die versoeking. Youve gesien die infomercials vir handel stelsels wat sal jy leer hoe om die markte te bemeester. Sluit aan vir 'n gratis seminaar in jou area en jy op jou pad na rykdom en vryheid. Gewone mense net soos jy verdien duisende elke maand. Hoekom nie by die klub met visioene van vroeë aftrede dans in my kop, het ek besluit om die sprong te neem, of ten minste die eerste deel daarvan. Online Trading Akademie, BetterTrades en Wins Strategieë: Ek sal die vrye seminare van drie groot handel-onderwys uitrustings by te woon. Ek wou sien of hierdie uitrustings gelewer op hul beloftes om mense te help geword suksesvolle handelaars. Hier is wat ek gevind het. Respekteer jou kapitaal Die eerste reël om te leer by die Online Trading Akademie (OTA) is nie te vertrou Wall Street met jou geld. Wall Street het ons opgelei om te koop-en-hou beleggers, die instrukteur, Chris, het vir my gesê en die twee ander studente wat die Power Trading Workshop by die maatskappy se kantore in Wene, Va. 'N voorstad van Washington, DC (OTA het ook kantore in die Verenigde Koninkryk, Singapoer en Dubai, asook in 29 ander stede in die VSA en Kanada.) Dit is 'n slegte ding, Chris gesê, want die mark gaan op, af en sywaarts. En wanneer dit Suid-koppe, soos dit tydens die 2007-09 beermark het, koop-en-hou beleggers kry gekneus. OTAs missie was om mense soos my hoe om geld, ongeag van wat die mark doen maak leer. Hoe, vra Deur die krag van tegniese ontleding. Tegniese ontleders studeer afgelope data - hoofsaaklik 'n securitys prys en handel volume - om die toekoms te voorspel. Hulle kyk vir patrone betroubare seine van wanneer om te koop of te verkoop finansiële instrumente, soos aandele, opsies, futures en buitelandse valuta te vind. Die proses behels die bestudering van 'n dieretuin van aanwysers, soos kandelaar kaarte, Bollinger bands en iets genaamd die stogastiese ossillator. Tegnici omgee min, indien enigsins, oor fundamentele ontleding - die ondersoek van, sê, 'n maatskappy se verdienste en balansstaat of van algemene ekonomiese toestande. Advertensie Tegniese ontleding het albei passievol kritici en vurige aanhangers. Byvoorbeeld, 'n Oktober 2009 studie deur New Zealands Massey Universiteit het bevind dat meer as 5000 strategieë wat tegniese ontleding diens, geen geproduseer opbrengste in die 49 lande waar navorsers getoets die strategieë as wat youd verwag toevallig. Maar talle handelaars, insluitende miljardêr Paul Tudor Jones, sê die dissipline het hulle gehelp stig groot fortuin. So ek probeer om 'n oop gemoed te hou. Maar 'n debat oor tegniese ontleding was nie deel van die program by OTA. In plaas daarvan, die seminaar vinnig ontwikkel uit 'n ronde van Wall Street bashing 'n plek om in te skryf in die maatskappy se 4990 Pro-Mark klas. Die sewe-dag kursus sal wys hoe om jou kapitaal te behandel met respek, sê Chris. Hy het bygevoeg dat 'n paar van die academys studente hul geld in drie maande verdubbel nadat die Pro-Mark klas. Sodra ek betaal onderrig, kon ek die kursus terugneem so dikwels as wat ek wou. En as ek een van die ses afslag makelaars wat 'n vennootskap met OTA gebruik, sou ek kortings op kommissies verdien tot die koste van die klasse het ek. Algehele, Ek het my vry OTA seminaar minder as tevrede. Ek wou om te leer hoe om handel te dryf en al wat ek gekry het, was 'n sales pitch. Dit was tyd om die pad getref. Wat daarvan hou om geld wat ek gery het om die Hilton Airport Hotel in Norfolk, Va. Om die Finansiële Vryheid Expo, geborg deur BetterTrades by te woon. Sowat 30 aspirant-zillionaires, meestal baba-boomers, sit in 'n kaverneuse ballroom. Mans oortref vroue 12:58. Advertensie BetterTrades aanbieding was die mees uitbundige van die drie seminare ek bygewoon. Aan die voorkant van die kamer was 'n groot skerm gedrapeer in fluweel pers gordyne. Tafels vertoon netjiese rye van BetterTrades DVD box sets omring die skerm. Ek het gevoel soos 'n deelnemer op die prys is reg, veral nadat ek met die ekspo leier, Steve, wat hoog, tan en aangenaam was - net soos die spel toon Bob Barker. Steve afgevuur om die skare met vrae soos: Wie hou geld en wat graag meer te maak vir Steve, suksesvolle handel was 'n kwessie van die identifisering van ondersteuning en weerstand vlakke vir 'n sekuriteit. Kyk na 'n grafiek. As jy 'n lyn wat verskeie punte waar die aandele prys weerkaats terug van 'n laagtepunt treffers trek, staan ​​dit bekend as 'n ondersteuning vlak. Die streep op die grafiek wat verskeie punte waar die prys pieke staan ​​bekend as 'n weerstand vlak tref. Onder tegniese ontleding, 'n voorraad handelaar wil koop teen ondersteuning (lae) en verkoop teen weerstand (hoog). Klink maklik, maar sy moeilik om te weet waar die ondersteuning en weerstand vlakke is tot ná die feit. Met die klas wikkel, Steve het 'n spesiale aanbod vir my. Vir net 3995, as ek nou opgetree het, kon ek die twee-dag Market Essentials seminaar kom Norfolk by te woon. Die eerste vyf mense aan te meld sou kry bonus opleidingsmateriaal. Steve het gesê ek het niks om te verloor, want as BetterTrades strategieë my nie drie keer het verdien wat ek spandeer op onderrig binne ses maande, sal die maatskappy my onderrig terugbetaal of lei my gratis vir tot 'n jaar voordat ek die program bemeester. (Sy aanbod nie in ag neem hoeveel kapitaal Ek sou sit.) Ten spyte van die waarborg, ek wou meer oor wat ek gaan om te leer in die klas en watter soort terugkeer ek kon realisties verwag om te verdien ken. Wins Strategieë vir my 'n blik op wat om te verwag. Advertensie werk jou stert af Wins Strategieë (PS) neem die totale-onderdompeling benadering tot onderwys, soort van soos gooi jy in die bad te dwing om te leer hoe om te swem. Dis hoe ek gevoel het tydens PSS gratis Aktiewe Belegger aanvaar klas by die Hilton Miami lughawe. Die tweedaagse kursus, wat sowat 40 studente, gemengde beginners met handel veterane het. Ons oorgeslaan die onderstaande inleidende materiaal en gespring regs in handel strategieë. Die instrukteurs, Mike en Jay, gedetailleerde verskeie ingewikkelde stelsels. Die een oomblik was ons bespreek hoe om 'n skerp styging in 'n aandele eendaagse handel volume te voorspel of die prys sal styg. Die volgende oomblik het ons die hersiening van hoe om 'n yster Condor, 'n strategie van die koop en hou vier verskillende opsies met verskillende staking pryse te bou. Tussen die aanbiedings, Mike en Jay geslaan PSS agt-week kursusse op verskeie handel stelsels wat elk gekos 3495. Studente in die loop sal ontmoet met die instrukteur keer aanlyn per week vir die klas en om ambagte te hersien. Slegs 'n beperkte aantal sitplekke verlaat, sê Jay. Die gehoor het die geleentheid gehad om peper Mike en Jay met vrae. 'N nuweling het hulle gevra watter soort terugkeer moet 'n mens verwag om te verdien uit handel. Mike het gesê dat 'n 5 maandelikse opbrengs geklink redelike. Dit werk uit op 80 jaargrondslag. Al die seminare ek bygewoon het, was vinnig om daarop te wys dat individuele resultate sal wissel. En Theres die vryf. Omdat die prestasie van individuele handelaars is nie publiek, het jy geen manier om te weet hoe goed hierdie handel programme werk. Seker, die seminare teenwoordig getuigskrifte van hul top-verdieners, maar jy weet nie hoe goed die gemiddelde student doen. Studies toon hoe moeilik dit is om suksesvol te wees op die saak. In 1999, byvoorbeeld, op die hoogte van die dag-handel rage, die Noord-Amerikaanse Securities Administrateurs Vereniging bestudeer die rekeninge van die dag handelaars. Slegs 11 konsekwent gegenereer winste, en 70 volgehoue ​​verliese wat uitgewis hul rekeninge. Nie een van die seminaar com-panye monitor die suksessyfer van al hul gegradueerdes. Sê Judy Hackett, BetterTrades bemarking hoof: Ons kan net op te spoor die tevredenheid van ons kliënte, en ons het baie van baie tevrede kliënte. Advertensie Studente wat daarin geslaag het om met hierdie stelsels sweer by hulle. Jeffery Kronenberg, 'n 30-jaar-oue van New York City, sê hy is in staat om homself te onderhou met behulp van die vaardighede wat hy geleer het by OTA. Hy het 'n voltydse handelaar sedert Oktober 2009 nadat hy 'n klas laaste Mei. Jy moet jou stert af werk, sê Kronenberg, wat tipies staan ​​by 06:30 op handelsdae en werk tot die markte sluit by 16:00 Hulle sal jou leer, maar jy het om werklik dit wil hê, sê Abba Gene, 26 , van Mount Vernon, NY hy voeg by dat die vaardighede wat hy uit BetterTrades verkry toelaat dat hy ongeveer 1000 verdien 'n maand na sy inkomste as 'n concierge vul. Gene, wat handel dryf drie uur per dag in die oggend, beplan om 'n voltydse handelaar geword nadat hy die kollege voltooi. Hy sê dit het maande voordat hy geleer hoe om handel winste te genereer. Intussen het groot vroeë verliese byna uitgewis sy rekening. Die seminaar instrukteurs Ek het gesê hulle het 'n goeie lewe uit handel. Maar sy onmoontlik om te weet of hulle suksesvolle handelaars of net groot handelaars. Die handel-onderwys bedryf het nie 'n goeie track record as dit kom by die verkope praktyke. Seminaar promotor Leer my om handel gesluit in die VSA ná die Securities and Exchange Commission n 2008 klagte teen twee van sy handelaars geliasseer. Die SEC beweer dat in Leer my om handel seminare die paar beweer dat suksesvolle handelaars wees, maar hulle eintlik verdien hul miljoene van kommissies verkoop seminare eerder as uit handel. In Desember 2009, Investools betaal 3000000 om 'n SEC klagte dat twee van sy handelaars verkeerd hulself by seminare as deskundige handelaars vestig. Terwyl ek op reis voltooi is, ek kon nie help om te wonder hoekom diegene wat die magie formules besit vir 'n suksesvolle handel hul geheime weg sou gee - selfs al is hulle het verdien 4000 of so per kliënt. Na alles, as jy 80 kan verdien 'n jaar, hoekom sou jy die risiko dat die doeltreffendheid van jou strategie verminder as meer en meer mense begin om dit te gebruik ( 'n algemene verskynsel in te belê) Dit ter syde te hardloop, whats duidelik is dat as jy besluit om te leer hoe om handel te dryf van enige van hierdie maatskappye, sal jy nodig het om geloof te hê dat jou instrukteurs weet wat hulle doen en wat jy kan hul kennis te omskep in wen beweeg. Die kans sal teen julle. Hoekom dit is moeilik om handel te dryf en wen 'n hoë koste. Die meeste handel programme hef meer as 4000 vir hul werkswinkels en onderrig pakkette. Daarbenewens handel genereer 'n baie kommissies, gewoonlik 5-9 per voorraad handel op die tipiese afslag makelaar. Te veel tyd. Dit kan jare neem van praktyk om handelswins konsekwent te verdien. Selfs as jy nie handel dryf op 'n daaglikse basis, sal jy moet 'n paar uur 'n week aan die bestudering van kaarte en verwante data. Potensiële verliese. Trading kan lei tot groot belegging verliese. Dit isnt vir weduwees, weeskinders en diegene met swak mae. Strawwe kompetisie. Finansiële maatskappye het 'n beter handel gereedskap as jy doen. Hoë-frekwensie handel stelsels wat gebruik word deur professionele mense maak dit moeiliker vir individuele handelaars om te slaag.


No comments:

Post a Comment